a story

Det finns så mkt jag vill skriva men sen så ångrar jag mig. Det känns för öppet det här med bloggar..
Jag hade en dagbok som jag skrev i tre gånger per år.. men det kändes inte heller bra. Så snabbt man skriver ner ngt så känns det så konkret helt plötsligt. Påtagligt.

Nu till ngt helt annat.

HAHAHA! En gång när Jag, E och vår tredje bästis satt hemma hos mig o kolla på film så hände ngt skiiiiit äckligt!
Vi satt i mitt rum (förra sommaren) och alla satt med ryggen längs väggen. Vi hade käk och drickor. Drickorna fick stå på fönsterbrädan.. fönstret var helt öppet och rummet var mörkt.

Vi tittar på film, pratar, äter, dricker osv..

SISTA gången som E tar sin mugg för att dricka så ser jag att hon tar ut ngt från sin mun och studerar saken som hon just tagit ut. Det är så mörkt att hon inte ser det... sen från ingenstans  skriker hon "uuuuuuuuuuuuuuuiiiiihhhhhh". Hon skriker på det viset samtidigt som hon springer till toaletten. Jag o den tredje bästisen fattar ingenting men vi tittar fundersamt på Es mugg. Ngnting finns där.

(just nu hör man E spotta, skrika, tvätta sin mun och tunga)

Vi som e kvar i rummet tänder lampan för att se vad som finns i muggen...






 EN SÅNHÄÄÄÄRRRR!!!!!! IIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUU!!! DEN VAR EXAKT SÅHÄR STOR! .... ok hälften så stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0