mindre detaljer

Idag ska jag göra mitt quiz i histologi (celler o sånt i mikroskop). Vi hade tid från ons till sön att göra den. Det blir no surprise att jag är en av dem som skjuter upp sånt till sista minuten.
Tidigare renskrev jag lite. Sen tog jag paus och "preeeecis" när ja skulle logga in på datan och kolla på histologi bilder kom min bror och sa att han skulle in på datan. Okjag kan ta det lite senare tänkte jag, men det blev aldrig av..

Nu har jag suttit ett par timmar framför datan och försökt titta på bilder. Vi ska t ex se på en bild o förstå vilken organ det är i kroppen.

(här tog jag ett upehåll fr skrivandet och gick tillbaka till histologin, pratade med den tredje och en annan kompis och gick åter till histologin)

Nu ska jag skriva ut bilder, plugga in dem lite och sedan göra quizzet, som förhoppningsvis går bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0