Min tur

G har nu skrivit sin tenta. Om jag inte visste det borde jag förstå det av det SMS hon skickat, där hon frågar om jag vill hitta på något, första gången på länge. • Nope det kan jag inte, nu är det min tur att plugga. Det borde ha varit det för länge sen. Jag började plugga igår. Det är inte bra. Det finns mycket att lära in sig. • Det skulle inte göra så mycket att göra om duggan, om jag inte hade skämts över att erkänna att jag kugga för gruppen och alla andra som frågar. • Jag har ett Berg att plugga på. Högen jag inte gått igenom är hundra gånger större än den jag har gått igenom. • Om jag trots allt det här klarar av duggan kommer jag att ha världens sjförtroende. Vilket inte är bra för mina vidare studier. Men det är det enda möjliga bra just nu. Så vi får be (jepp ni me). Och jag får kämpa ihjäl så kanske det blir en läxa me stora bkstvr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0