men E vart är duuu

Här e jagg.. Det var ett par dagar sedan ja skrev ett inlägg.. efter min dugga så hade jag inte så mycket mer kraft kvar..

så va har jag gjort?.. vart i skolan.. vi hade cellslöjd där vi fick bygga något.. min grupp o ja byggdfe en ms-simulator, där man fick känna på hur det var att ha ms. det fanns även en liten tävlig i samband med det. min grupp trodde verkligen att vi skulle vinna.. ja trodde också, fråga mig inte varför...

när de äldre kursarna stod på scenen o ropa ut trean tänkte vi hehehe bra vi e inte trea.. samma sak när de ropade ut tvåorna.. heheh ett steg närmare mål.. vi stod där o människor från de andra grupperna stod o pekade på oss, men vi försökte vara lugna, vi ville inte go crazy innan vinsten.. ja tänkte.. det häär ska ja skriva om på bloggen hur vi vann o hur duktiga vi hade varit..

va hör vi blalbalblabla (en beskrivning), det låter inte alls som våran grupp.. vi kollade på varandra o började skaka på huvudet... gruppen utropades.. o de var inte vi..vi stod där försökte spela coola.. som att vi var ok med det. vi var inte .. min grupp är tävlingsinriktad... de började prata om hur bra vi hade varit o att det egentligen borde vara vi.. ja stod tyst o sa inget.. sån dålig förlorare e inte jag... istället tänkte ja get over it folk.. men ja sa inte det..

här kommer en bild på våran similatorr



världens snyggaste hjärna.. inte sant?

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering hörru duuuu

2010-03-16 @ 13:16:41
Postat av: E

Sv. Anonym: ja ja vet ja borde bli bättre ska tänka på det. Varannan dag minst förhoppningsvis :)

2010-03-17 @ 09:36:06
URL: http://eglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0