Mars 16, 2010

Roligt att vi fått en kommentar om att vi uppdaterar för sällan. Trodde ingen brydde sig. Det här inlägget är för din skull du som kommenterade.

De senaste dagarna har jag hunnit träna några gånger och umgås med vänner. Träffade en vän som jag inte sett på länge. Det var roligt. En annan rolig eller en lite tragisk grej som jag fick höra alldeles nyss var att den där personen som jag skrev om för några dagar sedan, han smarta killen.
Det visade sig att han inte var så smart egentligen. Han hade åkt till stationen där jag bor och väntat vid t-banan. Det gjorde han tillsammans med en vän till honom. Sedan hade han trott att han hade sett mig och skrikit mitt namn. Alla hade hört det. Nu fick även jag höra det. Han har gjort andra sjuka saker men det tror jag inte ni vill höra.

Det var det..

Visste ni att det finns pyttesmå mandariner? Det visste inte jag!



De var för söta. Jag gillar lite surare mandariner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din hala hade oxå köpt sånna förra veckan =)

2010-03-17 @ 20:23:58
Postat av: Anonym

bra att ni lyssnar på era läsare hzhahha

2010-03-20 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0