lov lov lov... vet inte om det blir så mycket.. men lov står det iaf

uuu vår blogg har gått crazy.. typ .. vi har iaf fått ökning i antal läsare.
sitter i skolan... nu är den över, påsklovet har äntligen börjat... jag är tvungen att skriva ut ett par saker härifrån eftersom alla våra datorer hemma har ngn defekt just nu. min data har varit hos lagring jag vet inte hur längre.. vi väntar på svar

ooooooooooooooo vet ni va jag märkte fan fan fan fan .. ja skulle ju skriva ut.. nu har skrivaren gjort det. och jag valde färgskrivaren för att jag ville ha med färg för då blir det bättre med bilderna. en sida svartvit bakofram kostar 50 öreeee, och jag hörde att en sida med färg kostar 1 kr. det kunde jag ta tänkte jag eftersom det var kring 30 sidor. sen skriver jag ut och ser att den här skrivaren tar typ 1 kr per sida  inte papper liksom..

mmmmm aja tänkte jag lite surt.. vad ser jag sen ?? jag ser att textan som ja skrev endast har ett par sidor i fääärg. och dessa skulle jag kunna skippa.. nu har jag 8 kr kvar. hade lite över 50 innan jag började skriva ut..

ja sånt för man ta.. jag har lärt mig min läxa. tur att det itne var så mycket mer än 30.. men ifs så skulle datorn inte accepterat det och då kanske ja skulle kunna slippa betala.. ett annat alternativ skulle vara att jag gick ut från salen och upp till biblioteket för att fylla på mitt utskriftskonto och därefter göra samma sak som jag gjorde nu... ja kanske hade tur.. ja vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0