lite dagens

Idag var jag i skolan på förmiddagen. vi hade två ganska så långa föräsningar..

Vi har under veckan börjat kemi avsnittet. Den är inte alls så rolig som det vi har gjort hittils. Redan på första föreläsningarna var det myket att pressa in i hjärnan. Att föreläsarna inte var så bra gjorde inte saken bättre..Eller de behövde inte vara såhär.. Jag får sitta ngn gng o försöka titta igenom mina gamla kemi böcker så att jag till nästa gång inte tycker att det är för mycket.

Jag längtar tills terminen är över, jag längtar till den dagen då halva utbildningen e klar. Då börjar den roliga biten. Jag förstår inte varför alla tjatar om att de längtar tillbaka till studentlivet. Jag vet inte om jag också kommer göra det. Jag gillar inte att det är så mycket att göra just nu. Jag gillar inte att ja pendlar i hundra år till skolan. Men ni ska veta att jag samtidigt är mycket tacksam över att plugga något jag velat.

Annars flyter livet på. Har inte hunnit träffa tjejerna så mycket. Iförsig så har jag och den tredje pendlat tillsammans till skolan. Då blir det mycket att prata om, inte för det har hänt så mycket. Men bara för att... Vi kan sitta o överdriva saker, det är en av våra talanger..

ha det bra nu alla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0