IDAG ÄR JAG EN TUPP

Jag är en riktig sovare. Vaknar aldrig innan tolv. Lägger mig sällan innan tre på natten.. Igår somna jag runt fyra på natten och nu är jag uppe.

Jag gjorde en sorglig upptäckt igår. Hur många kuddar sover ni med? Jag har två kuddar. En mjuk, en hård. Var 10de minut skiftar jag mellan den hårda, den mjuka och ingen kudde alls. Mina sängvanor betyder bara en sak. Jag är förvirrad.

Någon annan som är förvirrad/konstig är E. Häromdagen pratade vi om olika maträtter och vilka saker vi absolut inte kan äta. Hon kan absolut inte äta äggvita. Jag vet inte för hur länge sedan så hade Es pappa lagat laxpudding. Detta hade gillats från Es sida. Efter det hade laxpuddingen tillagats ett flertal gånger och hon hade tyckt om det jättemkt. Hon hade tyckt att det vita yttre lagret på puddingen var väldigt fascinerande. Tills en dag då hon fick veta att det var äggvita. Total bojkott. Äckligt. Ja, hon tyckte att det var jätteäckligt på riktigt.

Jag tänkte tyst för mig själv att det var såå konstigt. It dont make sense. Kunde inte förstå alls.
Efter si sådär 2 minuter började vi prata om min favoriträtt. Entrecote. Hon gav mig den tragiska nyheten att specialiteten med denna rätt är att den är fettig vid ena sidan. Näääheej inte alls det har jag aldrig sett!

Tydligen är det så. Gissa om jag verkligen inte gillar den längre?


snart ska jag till Bauhaus för att hämta ut mitt schema. roligt med lite jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0