här ska det stå en rubrik...

Tänkte skriva lite..

Snart ska jag träffa E. Det var så länge sen känns det som. Hon ska vaccinera sig. Det måste hon göra i och med hennes utbildning. Hennes utbildning är riktig tuff. Fast jag är inte det minsta orolig, jag vet att hon fixar det!

Jag minns våra första dagar i gymnasiet. Alla i klassen trodde att vi skulle hoppa* av. De frågade oss nästan dagligen om när detta skulle ske. Jag blev alltid irriterad.

Hah! Idag har vi sett vilka som hoppat av och vilka som håller på att komma långt! De fick sina fördomar failade medan mina blev bekräftade.

Nu måste jag rusa för att E har redan gått ut. Japp jag är rädd för henne. På riktigt.


*de trodde det för att vi kommer från ett visst land. Vårt folk anses vara dumma... hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0