!!!!!!!

Ahhhhhh!! Dagen har inte börjat bra. Jag sitter fast i pendeln o väntar på att ngt tåg ska åka iväg från spåret. Jepp ni som känner mig ja skrev pendeln inte tåget. • Idag på morgonen höll ja på sådär skit mycket med väckarklockan, snooza snooza snooza tills ja märkte att ja va försenad. Ja tänkte ähh ja går till nästa föreläsning. Så låg där en stund. Sen kommer jag på att föreläsningen som jag ska missa är viktig!!! Ja går upp lika snabb som blixten ( heheheh ja de där låter som att ja spelar författare) kollar till mamma, för att ja ska be henne köra halva vägen med bil sen ska ja ta tåget. Hela vägen knns omöjligt då trafiken på morgonen brukar vara kaos. Ja ringer pappa, han säger jo du kanske kan hinna me bilen åk med den hela vägen. • så ja åkte under tiden märker jag att det är oooomöjligt att hinna i tid. Ja kommer inte hinna.• Jaa hursomhelst så lämnar mamma mig vid Älvsjö station. därifrån skulle ja ta pendeln å buss. Nu e klockan halv ja hade varit i skolan om typ 5 min om ja hade tagit t banan. Men neeej de gjorde jag inte. Ja misst första föreläsningen, men det får ja ta nu. • hoppas ni har en bättre start

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0