ÄR TOM I HUVUDET

här är jag vännen här..

jag har tänkt mkt de här dagarna. på allt och inget. mitt nya jobbschema gör mig deprimerad.. okej liksom de ringde mig och frågade om jag ville jobba men hur skulle jag veta att det de egentligen menade var JOBBA IHJÄL DIG.

Sen har jag sagt åt de att jag måste få ledigt första veckan i april i och med konferensen men nej. Fast ska fixa det ändå. Det jag ser fram emot nu är att jag ska få en gäst hem till mig. En svensk tjej som jag inte känner ännu. Fast nu börjar jag känna en liten oro. Hon kommer ju tycka att vi är helt sjuka i huvudet. Vi kan inte prata med varandra utan att det låter som att vi tjafsar. Antingen så ska vi spela som att vi är en lugn o fin familj.. eller bara lägga ut alla korten på bordet. Det kommer bli alternativ nummer två.

Pratade med pappa idag. Fick höra att hans fru var väldigt sjuk och låg i sjukhus. Jag ringde henne och för första gången fick vi en lång och fin pratstund. Brukar vara ganska kyligt mellan oss. Har nog aldrig givit henne en riktig chans. Funderar på att besöka henne.. kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0