ANTINGEN SÅ ÄR JAG FEG ELLER...

Har precis kommit hem efter en dag med mamma och syster. Vi promenerade till ett litet köpcenter. Om man ska ut med min mamma behöver man en heeel del tålamod. Mina kompisar kan bekräfta det. Tyvärr så var det inte bara min mamma som satte mitt tålamod på prov idag.

I en butik där hon prövade ett par jeans jobbade en kille. Jag gillar inte när folk springer efter en och frågar om man behöver hjälp. Eller om man kommenterar varje plagg jag studerar. Gillar inte heller om man öser med komplimanger bara för att få en vara såld. Allt detta fick jag gå igenom. Slutligen när mamma har bestämt sig för ett par känner jag en lättnad. Jag ska betala sen är det över. Huuh.

Men nej, butiksbiträdet nöjer sig inte. Han vill irritera mig ännu mer.

Han: Bra val gumman. Du kommer bli nöjd.
Jag: Hehe mm jo (kalla mig inteee för gumman!!!)
Han: Då blir det X kronor gumman

Om han kallar mig för gumman en gång till då jävlar. Då vet jag inte vad jag gör!!!

Han: Tack gumman. Ha det så bra sköt om dig.... gumman
Jag: (#¤%&/¤#%&/¤%&/!!!) Tack, detsamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön snubbe ju. Du borde visa lite ghetto style tjafs då skulle han lätt hålla tyst ;p

2010-03-10 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0