where have u been

Tänkte uppdatera lite dåå...


Veckans gulligaste: En kund som köpte choklad till mig för att jag sprang ut o gav hans plånbok till honom som han glömde vid min kassa. Cant blame him.. när d e ja som står i kassan liksom, klart han glömmer bort sin plånbok :P

Veckans roligaste: Grilldag hemma hos barndomsvännen (igår). Det var väldigt trevligt. Senare mot kvällen skjutsade jag hem hennes morbröder till kista och efter det satt jag och kompisen och lättade lite på våra hjärtor.

Veckans tråkigaste: Att jag har gjort ngt som jag ångrar otroligt mkt. Ohh vad besviken jag är på mig själv!!


Den 9de åker jag o E till London!! En annan tjej ska också följa med förhoppningsvis! Vår bästis e redan där nu för att läsa en kurs. Vi hoppas få träffa henne om det är möjligt. Stället vi ska bo på ser såå sunkigt ut. Jag är lite orolig. Hahah en kompis till mig sa "det finns fler människor där än vad det finns i hela Sverige så bli inte chockad när du kommer dit". Jag skrattar fortf åt det.






Chokladen som jag fick:D jag blev jätteglad faktiskt och smålog åt det hela dagen.

 

see u later. G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0