hahahahah herreguuud kill me!!!!!!

hahahahaha ja ska döööö.. ja hade inte planerat presenter för ja orkade gå runt o tänka på att ja skulle köpa presenter.

G o ja köpte glasögon till oss själva för skojs skull.. så jag tänkte ja köper till 87an oxå det blir bra.. ni vet 87an. hursomhelst. väl nu på morgonen började ja känna vafan E tänkte du me '''''' eller?glasögon.. gul hade köpt nyckelringar så ja tänkte ja köper en från henne jag skriver ett sms o skickar till henne.. efter ett par minuter kommer det ett sms, där de står kolla vem du har skrivit till.. gissa från vem det smset var, 87an!!!! jag har världens ovana ja skickat oftast till den personen jag tänker på när jag skickar sms. som tur var har ja inte skämmt ut mig många gånger, hahaha men denna gång blev ja lite busted. det var pinsamt. men som tur var de 87an hon förstår :D hoppas ja på :D

ja kom på nu däremot att ja hade köpt ngt annat oxå att ge till 87an, sjklart så hade ja glömt bort den då ja skrev smset. det var allt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0