where is the promised tolk?

Hmm vart ska jag börja. Jag har gjort så mycket idag. Vaknade tidigt, åkte till tandläkaren med min lillasyster. Hon ska få tandställningar. Sedan åkte vi till polisen för att hämta ut mitt pass. Asså gud. Kan man ha mer slickat hår??? På bilden alltså. Jag som aldrig går ut hemifrån utan att duscha fick för mig att strunta i duschen den dagen. Jag lär ångra mig 5 år framåt nu.

Juste syrrans tandläkare var engelsk talande. Hahah gissa hur det gick? På pappret som vi fick hemskickat stod det att vi skulle få en tolk. Men när vi väl var på plats såg jag ingen tolk. Sen börjar tandläkaren ställa mig en massa frågor. Ni skulle ha hört mig. Några meningar, eller jag fick inte till några meningar men några ord lät såhär: Her tooths.. i mean her teeth is..are are! Sen så kom tolken. Välbehövd. Sen när tolken skulle gå iväg kunde jag inte låta bli att säga "assåå, jag kan faktiskt engelska. jag förstår jättebra. jag blir bara lite liksom..eeh...orden vill bara inte komma ibland". Då sa tolken joo men jag förstår såå eree ju.

Japp så är det!


Kommentarer
Postat av: Mister

hahahha erkänn bara att du e dålig på engelska, hade precic min kurs, har pratat engelska i en timma!!hahhah Guuuud, de går inte alls bra...hahhah

Hatar engelska, egentligen tycker jag om. Jag hatar att inte kunna att orden inte kommer ut som jag vill:D jag kanske okcså borde skaffa en blogg juuh hahhaha har mycket o skriva om :P

2010-01-12 @ 23:09:28
Postat av: Mr M

ska läsa min bok nu ses imorogn gott folk:D

2010-01-12 @ 23:12:32
Postat av: Anonym

haha, jag garbar varje gång jag läser det här inlägget, du e sååå skön vitamin =)

2010-01-29 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0