vart är du..

..underbara människa? Du som ska ge mig fjärilar i magen? Du som ska underlätta mitt liv, göra den roligare, bättre? Du som ska få mig att skratta och längta. Dig som jag ska se upp till. Beundra. Du som ska få mig att bli en bättre människa. Dig som jag ska älska för guds skull. Dig jag brukar be om.
Du som ska komplettera mitt liv och min själ. Jag vet inte vart jag ska hitta dig. Vart jag ska söka.
Jag vet inte vem du är ännu. Jag vet inte ens om jag ens kommer träffa dig. Du kanske inte ens finns.
Det är kanske inte meningen. Det kanske finns andra planer för mig.
Om jag hittar dig någon gång i mitt liv, så kommer du ändå aldrig få läsa den här texten! Eller jag vet inte..





Ååh gud jag är SÄLLAN såhär djup. Fan vad E kommer få sig ett gott skratt nu. Varsegood E!




Kommentarer
Postat av: M

haha iiiiuu fett synd :)

när blev du sån :D

2010-01-11 @ 16:40:53
Postat av: mette

kommer du inte hitta din kärlek??? hehe, dom säger ju att det finns en för alla, tappa inte hoppet

2010-01-12 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0