träffen - ur min synvinkel

Vi träffade två gamla vänner som vi tycker väldigt mycket om. Alltså jag o e och den tredje är väldigt tajta. Detta leder till att vi kan vara väldigt osociala. Trots det så har vi ca 5 vänner till som vi älskar väldigt mycket. De kanske inte vet om det men vi gör det! Jag lovar. Idag träffade vi två utav dem iaf. Först åt vi (pizzahut yeaaaaaaaah). Sen satt vi där ett tag tills vi kände personalens irriterade blickar.

Något som irriterar mig är att jag är så högljudd av mig! Det är något jag alltid försöker tänka på men det går inte. Som idag när vi lämnade pizzahut. Alla pratar som möss, ingen stör nån och man hör knappt vad folk säger. Då skämdes jag. Vi pratade om ALLT och jag vet att alla hörde oss. Det måste de ha gjort. Vad pinsamt säger jag bara.

Bowlingen då. Lyssna, jag är bra, nästan bäst! Idag hade jag för dåliga bowling skor och sedan hittade jag aldrig det "rätta" klotet. Okej?! Iochmed det insåg jag att jag inte kunde vinna. Jag svor sönder mig till en början. Jag svär aldrig* annars. Men det betyder inte att E får vinna. Absolut inte! Så jag coacha ena tjejen vi var med. Hon var sååå dålig från början. Sen gav jag henne mina tips. Gissa om hon rocka sen? Och gissa om E blev arg. Så min lärjunge vann och jag fick ta åt mig äran. Om fotbollstränare får ta åt sig äran när deras lag vinner så kan jag också göra det.


*så länge jag inte förlorar på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0