träff

Idag träffade jag två av mina gamla klasskompisar + G. Det var hur kul som helst...
Det blir alltid roligare än vad jag har väntat mig.

Först käkade vi mat, vi satt ganska länge och pratade där. Det blev snack om kärleken, livet, tron, gamla tider och annat. Vi snackade om böcker, alla vi fyra verkar gilla det. En bok btw som jag tycker är bra är flyga drake, den kan jag rekommenderea utan att tveka på om det finns något som är dåligt i den.

Vi pratade om idrotten i skolan. Och hur tävlingsinriktad jag var, jag skulle jämt vinna och om någon i mitt lag drog ner oss fick den personen skit. Jag kommer ihåg en gång att jag fram till en tjej i klassen o sa "ja kommer slå sönder dig om du gör så en gng till" eller ngt. Fick senare dåligt samvete under dagen och bad faktis om ursäkt.

(Hahah ett annat minne som jag har är när vi spelade fotboll. Enligt mig är jag är bra på alla bollsporter förutom fotboll, jag var någorlunda okej när jag var mindre men med tiden dalade det ner ännu mer.. hursomhelst.. min klasskompis som trodde jaf var bra valde mig först. Han hade aldrig sett mig spela tidigare :D. Matchen började.. Jag spelade som en dåre... jaaaa ingen bollkontroll alltså.. Jag fick bollen och skulle passa! Men nej nej istället skjuter jag hårt.. Samtidigt som detta sker vet jag att den snygga killen som då å då kommer till skolan sitter på bänken o tittar på matchen..  Killen som jag passar till är bara ett par meter ifrån. Bollen lämnar mina fötter o jag känner att det här kommer bli mycket fel. Killen får bollen på pannan. Jag hör honom grymta och går fram för att be om förlåtelse..)

Därefter blev det bowling, det gick bra för mig första serien, jag vann. Andra däremot, :D, gick itne så bra. Men jag vann iaf en gång :D. Förresten så snackar G alltid om hur bra hon är på bowling. Men aldrig, jag kommer inte ihåg, har hon vunnit serien.. Mycket snack liten verkstad ;).

Trodde klockan var kring 9 men det var den inte dne va halv elva så tiden hade flygit.

Det var en rolig dag.. Vi för göra det igen men de andra tjejerna oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0