time out

Jag vet att jag inte har skrivit i flera dagar nu.. Tänkte att jag skulle ta lite time-out.. vet inte när jag skriver igen.. kan va redan ikväll.. men just nu e de off iaf..

Jag ska försöka undvika datan nu, hoppas jag klarar av det. Ibland fastnar man och man blir stuck hela dagen. Sen inser man att klockan har blivit sent det har blivit dags att lägga sig. Man inser att man har blivit asocial.. Tänker att man borde göra något åt saken. Men stänger fortfarande inte av datan. I stället övertalar man sig att kolla på den sidan en sista gång. Sen den andra, o den andra å så har ytterligare en timme  gått.

Jag ska läsa lite böcker slösa min tid på det. Just nu står 1984 på stand-by den e lite långsam att läsa i, men jag vill läsa ut den. Jag hoppas på att jag ska läsa klart den innan skolan börjar. Jag skulle vilja läsa något annat egentligen men har inget annat hemma. Ni får gärna ge mig tips på bra böcker.

Ha de så bra så länge :D
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0