stay away from my mom!

Kan inte fatta att det är sant. Någon har stött på min mamma! Hon berättade det för mig idag. Jag är väldigt sträng när det kommer till sånt. Alltså dating, flirting och sånt. Det är hon väl medveten om så hon berättar allt för sin vän först. Det första vännen hade frågat var "vet G om det??". Mamma hade sagt nej och jag tänker inte säga något. Men idag strax innan jag skulle till träningen får hon för sig att kläcka ur sig allt.
Min kompis vad där nere och väntade och jag visste inte om jag skulle lyssna klart eller gå ner. Smart drag mamma.

Min mamma är 41 år och har varit frånskilld sedan hon var 26 år. Jag har egentligen ingenting emot att hon gifter om sig men hon kan inte gifta sig med vem som helst! Det finns så MÅNGA krav som måste uppfyllas. Det finns inte många män (inga alls som jag känner) som uppfyller kraven.

När man växer upp med en förälder blir man lätt överbeskyddande. I normala familjer där barnen växer upp med både föräldrarna blir det mindre att tänka på som barn . Mamman och pappan sköter det mesta. Mamman och pappan ser efter barnen, ekonomin, hushållet och varandra. I mitt fall är det inte så. Jag känner att jag måste se efter min mamma, min lillasyster, hushållet dock inte ekonomin (huuuuh). Eller jag har faktiskt koll på alla kostnader utbetalningar och inköp. Kort sagt, JAG ÄR MANNEN I HUSET!

Tillbax till det jag egentligen skulle skriva. En man till casanova stöter på min mamma. De jobbar tydligen tillsammans och mannen har aldrig gift sig förut och han är lika gammal som min mamma. Han hade tillochmed frågat "har du barn?". Sen hade han sagt "jaha 15 och 21 år är okej då är de stora". Han planerar stort den där.
Mamma hade sagt att hon inte är intresserad men han hade insisterat. Kontoret ligger 20 meter ifrån min lägenhet. Jag kanske går dit trots allt. Han får inte ta min plats!!!!

 

/ G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0