Så är det

Jag vill dela med mig om en tanke, eller rättare sagt ett faktum. Många kommer att ta illa upp men jag bryr mig inte. För de som kommer att ta illa upp är de som är hjärndöda och sjuka i huvudet. De bryr jag mig inte ett dugg om. Vet ni vilken störd grupp jag talar om? KILLAR. Jag har länge funderat på varför de ens finns? Det finns bara ett svar. För att vi tjejer ska utnyttja de. För det är de. Utnyttjade. Det roliga är att de inte vet om det. När de läser det här kommer de fortfarande inte tro på det. Varför? Noll kapacitet. Vad älskar kvinnor? Barn. Det är det män kan ge kvinnor. Vad älskar kvinnor? Pengar! Det är det män ger kvinnor. Männen sliter (rätt åt) minst 5 dagar i veckan, kommer hem, sover och sedan repeat år efter år efter år. HAHAHAHA! Så att kvinnan städar lite hemma och lagar lite mat. Och? Det är inte ens jobbigt för kvinnorna men det klagas över detta bara för att männen (som redan är så dumma) inte ska tänka "men öööh vf sliter jag när du lever livet". Exakt. Det är bara en ursäkt så att ni inte ska kunna säga något. Jag vill inte ens gå in på hur lättlurade de är. Hur lätt man kan få de att falla för en. Vissa gillar lite hud medan andra gillar lite uppskattning och bekräftelse. Ni är försvarslösa. Stackars er

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Haha gud vad roligt!

2010-01-20 @ 01:14:19
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: mette

hehe grymt faktum men killar gör det dom älskar... och för bruden... det handlar inte om utnyttja ;)

2010-01-23 @ 03:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0