Rör ej

Om ni undrar vilket land den tredje kommer ifrån så nej hon är inte från Pakistan!

Gud vad statistiken sköt uppåt idag. Jag borde skriva hatinlägg lite oftare. Ska fundera över vad jag ska börja hata härnäst.

Idag hände något sorgligt. Jag var ute och shoppade. Efter ett tag blev jag trött så jag ville sitta medan de andra skulle in i en butik. Jag satte mig mellan två gamla människor. Ena var riktigt gammal och darrade rejält. En utav tjejerna som jag känner sa lite diskret till mig "akta dig från tanten, rör inte henne". Hon såg äcklad ut, tjejen jag känner alltså. Just då sa ja ingenting. Efter några minuter ville tanten gå upp men lyckades inte. Hon ville ha hjälp och peta på mig och gav ifrån sig lite ljud.

Undra vad tjejen skulle gjort om hon hade suttit där. Struntat i tanten? Hur kan man vara så fientlig, speciellt mot gamla människor?

Efter att tanten gått därifrån så började den andra gamlingen som var en man snacka skit. Han sa "den tanten är här varje dag och hon kan inte ens gå". Han var inte mycket stadigare han själv. Det sa jag inte förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0