return of the..(drumsticks please).. well not the jedi

ok nu e jag tillbaka.. som ni märker har jag sett på Star Wars under tiden då jag hade time-off.. Det blev inte så mycket 1984, kanske idag..

Jag har inte gjort så mycket under mina lediga dagar. Träffade G för ngn dag sedan. Man ska aldrig, aldrig snacka för mycket om hur bra man är bra på bowling, för då går det dåligt :D..

Ska laga något snart. Mamma är inte hemma o pappa jobbar.. Jag lagar inte mat så ofta, ett par gånger om året kanske. Fastän jag nästan aldrig lagar mat, har jag jättebra självförtroende i köket. Jag vet att jag skulle laga jättegod mat om jag lagade (sa den som inte kunde :P)..

Nu ska jag röra på mig ses sen

ps. juste.. mina omeletter är otroliiigt goda har jag fått höra. G, du får vittna!


Kommentarer
Postat av: G

Ja de är goda..!! tyvärr så är det det enda hon har lagat åt mig.



Ang bowling. Jodå man kan visst snacka för mycket. Jag är bäst och jag ska vinna nästa gång vi spelar!!!

2010-01-09 @ 17:19:57
URL: http://eglen.blogg.se/
Postat av: E

fan vilken lögn alltså.. :D

herregud.. ja har lagat pannkakor, bakat bröd, bakat wienerbröd o säkert mer..inga mer omeletter till dig from idag..

2010-01-09 @ 17:41:13
URL: http://eglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0