my bed is bad

Jag skäms. Min säng är sönder. Den gick sönder nyss. Jag har kämpat med att gömma, tejpa, fixa, ja allt möjligt för att mamma inte ska märka. Jag har lagt en resväska under madrassen samt böcker. Sedan har jag tejpat. Jag har även tagit fram ett sängöverkast som jag ALDRIG har använt innan. Den täcker nämligen sprickan och döljer tejpen.

Alltså. Jag kan ju inte berätta för mamma att min säng e sönder. Hon kommer undra vad jag har gjort. Jag kan inte erkänna att jag brukar hoppa på sängen ibland. Hon kommer tro att jag är dum i huvudet.
Undra hur länge jag kan dölja det här nu...

BrokeBed1.jpg Broken bed image by besttri2004
Riktigt såhär illa är det inte. Vill ni se en bild på min stackars säng?

 

// G  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0