Min dröm

Alla har fantasier och drömmar. Ibland slår de in. Många utav mina drömmar har slagit in faktiskt men det finns fortf en massa massa drömmar som inte har gjort det.
Om jag fick välja hur mitt liv skulle se ut i framtiden skulle det se ut såhär på ett ungefär:

- En takvåning i stan med en fin terass (hellre det än en stor villa)
- En kock!! (största drömmen)
- Många barn (som jag inte ska ta hand om utan någon annan, kocken kanske?)
- Resor hela tiden! Många weekend resor och många solresor
- Stor släkt/vänner/grannar som man träffar ofta
- En bra man (snäll, snygg, god, rolig, SMART, påhittig, ödmjuk, lång, rik.. listan e lång)
- Rik
- Vara en god människa som aldrig gör något fel!
- Hemmafru


MEN sen har jag realistiska drömmar och då skulle det se ut såhär:

- En takvåning i stan
- Två barn
- Resor en under vintern och en under sommarn minst
- En bra man
- Ett bra jobb
- Försöka vara så bra som möjligt som människa


Jag kommer nog aldrig ha en kock. Stor släkt har jag inte heller. Jag får paxa Es släkt eller den tredjes.


Kommentarer
Postat av: E

G ja kan hålla med... men terassvåningen tills att barnen blir äldre sen får man flytta och istället för att någon ska ta hand om barnen skulle jag vilja ha tid för att kunna ta hand om dem och samtidigt få bra lön

2010-01-25 @ 15:51:01
URL: http://eglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0