läxor

Sitter hemma.. Borde börja med mina läxor. Jag har inte värsta lusten, men jag måste göra klart dem. Dessutom ska ena presenteras med powerpoint och jag har inte powerpoint på den här datan. Det borde inte vara så svårt, men det är liksom första veckan på utbildningen och redan två uppgifter. Det visar hur kämpigt det kommer att bli.

Mm jag borde inte tycka synd om mig själv. Det går nog inte så bra då :D.. Jag ska kämpa. Förhoppningsvis kommer jag ganska långt idag och kan vila ut imorgon. Sen är det måndag. Tiden går snabbt, man hinner inte göra så mycet anant.

Jag har en regel, eller jag får dåligt samvete om jag går ut dagar då jag har läxor, tentor osv. Så därför brukar jag inte gå ut dessa dagar. Istället sitter jag hemma och tänker på att jag måste göra läxorna och träna på tentorna. För det mesta gör jag inte alls så mycket. Men det känns bättre. Jag vet att om jag hade gått ut skulle jag ångrat det. Jaa så nu sitter jag här, framför datan och vet att jag borde gå upp. Vi får se..

ses sen/ E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0