Jiiipppiiiii

Jag har tagit körkortet!!

JÄVLASKITJOBBIGÅSNA. Det var jobbigt fyfan. Äntligen.
Jag tog uppkörningen på andra och teorin på den tredje gången. Första gången jag skrev teorin var jag 18 år. En riktig kaxig 18 åring. Jag fick 48 poäng och där sänktes mitt självförtroende.


Missar jag gjorde på min uppkörning idag:

- Körde på trottoarkanten ett flertal gånger vid backning runt hörn (skyllde på snön)
- Stannade inte där högerregeln gällde och det fanns en bil på min högra sida.
- Överskred hastigheten på en 70 och en 30 väg
- Stannade mitt på en korsning
- Bytte körfält tre gånger på en och samma väg. Alltså alla byten skedde efter varandra

Han blev nog kär i mig. Varför skulle han annars ha godkänt mig?


G


Kommentarer
Postat av: mette

du kanske hade tur för vädrets skull eller så kan det vara som du skrev han gillar dig ;)

2010-01-27 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0