irriterad

Ååh vad jag är arg. Alla i hemmet irriterar mig. De verkar ha kommit överrens om att driva mig till vansinne.
Sen kan det bero på att jag somnade på soffan igår kväll. Tänk att ingen väckte mig för att säga "gå till din säng". Enligt de så har de gjort det men jag ska ignorerat de. Haah, det tror jag inte på!

Min mamma ska alltid leka professor. För någon timme sedan när vi kollade på bilar från blocket så hittade vi en svart bil. En vanlig liten svart bil. Då säger hon "det där är en sportbil den har säkert hög försäkring" (är det ens så att försäkingen e högre på sportbilar?).
Då säger jag "nej det där är en vanlig bil ingen sportbil". Sen sätter vi igång med nej jo nej jo nej jo. Till sist går hon till köket och där hör jag henne klaga och säga att jag leker professor, bil professor.

Come on!!!


Kommentarer
Postat av: mette

G det kan bero på bilen vissa bilar oavsett sport eller vanlig kan kosta skjortan (yani knaz mycket) i försäkringen

2010-02-01 @ 00:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0