gym babe (mom)

Igår på gymmet hände något roligt. En kompis till oss hade dragit med sig sin mamma för att hon också skulle träna. Det var alltså hennes första gång. Mammas sattes direkt på trampmaskinen och sedan satte hon igång. Jag joggade, den tredje cyklade och de andra tjejerna gjorde annat men INGEN varken kollade eller iaktog mamman. EFter sisådär tio minuter hör jag att dottern till mamman skrattar ihjäl sig och skriker "vatten vatten!".

Jag tittade runt omkring mig för att förstå vad som var så kul. Då såg jag mamman som numera var tomatröd och andfådd så det finns inte! Hon försökte säga något och pekade hit och dit (hon ville ha vatten).
Sen så fick hon vattnet och det klunkade hon i sig snabbt. Direkt efter började hon hosta och blev ännu rödare! Tjejen som gav vattnet blev så arg på dottern och sa "om du lägger största styrkan till tanten så är det klart att det blir såhär!" Fast det sa hon på vårt språk vilket gör det hela roligare.
Alla vi tjejer på gymmet började skratta högt!

Den där mamman och jag jobbade tillsammans i Bauhaus. Hon är så go. Förresten, de har ringt mig från Bauhaus igen. Jag ska få jobba där nu snart (april).



Bloggen ska göras om lite. Jag vet att den är jätteful just nu. Inte för att den kommer bli så mycket finare men...

G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0