golden oldies

Jag sitter i skolans bibliotek och väntar på den tredje. vi ska käka.. G ville inte komma in till stan. det är nog lika bra det, att umgås 24/7 med henne börjar bli uttjatat..


Ang hennes inlägg om lösenord:

Jag har inte haft något av lösenorden, däremot har är mina bröders lösenord 123456 och jag loggar in i deras dator.

Jag känner även behovet av att nämna att G en gång i tiden trodde hon härjade i trakten. Det var kring år 2000 då G var .. ja ni får räkna ut hur gammal... Hon var iaf en unge och precis som alla även hon playahead. Och vad hette hon!!

gansta_queen :D

jaa.. G trodde starkt på det där med att hon va gansta  (detta är inte påhopp!! hon själv nämnt gick hon runt o rappa massa rap). Jag hette dreamcatcher (och och!! det är bättre än GANSTA_QUEEN!!!) :D..

löv yaa //princess E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0