Gissa vem som har lagat mat

Japp, jag. Jag kan säga såhär. Under två år bodde jag själv i Gävle. Jag lagade inte mat en endaste gång. Kanske några gånger då men isånnafall tillsammans med en kompis. Aldrig själv. Antingen skickade mamma mat till mig eller så åt jag ute. Jag var så trött på alla i min klass som klagade på att pengarna inte räckte till. Hur fan går det till när jag som äter ute varje dag har pengar över i slutet av månaden tänkte jag. Nu har jag kommit på lösningen till pengaproblemet. Sluta festa! Om dagen då. Under eftermiddagen tränade jag och min kompis. Vi körde hårt idag. Efter träningen var vi tvugna att skynda hem för att hinna med en grej. Sen blev vi jättehungriga och det fanns ingen mat hemma. Så vi lagade mat. Spaghetti med köttfärssås blev det. Min kompis la i curry i köttfärssåsen. Man kanske gör så? Men det låter sjukt! Det blev gott iaf. Alltså har jag ännu inte lagat mat helt själv. Jag vet att jag KAN OM JAG VILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0