facebook är inte bra

Har ni läst artikeln om där en person fick sparken för att ha snackat skit om sin chef i facebook? Chefen hade sett det och sedan sparkat personen.

I mitt fall är det inte lika illa. Det handlar om mitt sommarjobbställe. Bauhaus.
Har sommarjobbat där nu i två somrar i rad. En kompis från högstadiet jobbade också där. Så för nåra veckor sedan snackade vi skit om stället i facebook. Vi gjorde narr utav deras möten, regler och de största cheferna.

1. Busted
2. De lär inte ringa mig nästa sommar
3. Inte min kompis heller!

Kommentarer
Postat av: E

vadå busted? hur fick ni skit för det

2010-01-03 @ 19:55:23
Postat av: :)

hur får man sommarjobb på bauhaus? vilken stad?

2010-01-08 @ 22:53:36
URL: http://smultronmeliss.blogg.se/
Postat av: G

Hej! I Stockholm. Såg att de hade lediga tjänster via en hemsida. Minns inte vad sidan hette nu. Sen ringde de upp mig och sen kom intervju och allt det där..

2010-01-08 @ 23:36:50
URL: http://eglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0