Curry så det räcker

curry i köttfärsås.. mmm.. ja vet inte hur mycket det där smakade faktis.. jag undrade lite vem personen som du gick till träningen kunde vara eftersom du itne nämne något. detta avslöjades så fort du sa "lade i curry.." det måste vara Den tredje.. hon lägger curry i allt jag fattar inte varför. det passar ju inte med allt. maten blir inte bra.. ja brukar säga till henne.. -den tredje, lägg inte i konstiga saker nu när jag är bjuden hem till dig, du vet ja gillar inte. då brukar det inte bli..

jag vet inte hur måga goda recept som jag har gett henne. ändå så går det fel. en gång så hade hon lagt till curry i en av världens godaste soppor.. hon lägger curry och allt annat som hon hittar i köket när hon lagar mat.
hennes lasagne däremot är jättegod. Om the secret är curry i den funkar det verkligen. Den tredje.. jag säger härifrån laga lasagne åt oss igeeeen!..

PS: Fan har era telefoner gått sönder eller! Ni kunde ju ringa till mig oxå!


Kommentarer
Postat av: G

Hahaha! Det var inte planerat vi kom hem till mig för att be sen då ledde det ena till andra. Hoppas nästa gång.

2010-01-20 @ 18:37:48
URL: http://eglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0