Dagen

Idag var jag i skolan. Det var upprop, och man fick träffa hela klassen. Jag kom sent, det blev strul med bussen delvis pga min egenskap som tidsoptimism. Jag snackade med ett par av dem, de verkade trevliga. Vissa kändes lite fejk eller kanske inte min typ av människor direkt. Det var många pratare, men det var inte jobbigt. Bara intressant.

Mot kvällen åkte jag till bio med kompisar. Vi såg Snabba cash, den var bra men handlingen i boken var bättre. Det kändes lite " hmm ja får tänka att det här är en annan film". Jag kommer ihåg att jag gillade Jorge när jag läste den. Det var något med honom, han verkade ha ett hjärta. Visst var herr Kinnaman snygg, med Jorge är fortfarande min favorit. När jag läste boken antog jag att hans namn uttalades George, men jag tyckte att namnet Jorge skulle uttalas lite från halsen. Jag berättade för den tredje och vi skrattade. Till min förvåning ser jag att han namn uttalas så som jag ville i filmen, det var kul.

Nu ligger jag på soffan. Jag borde lägga mig, med det kommer inte bli så, jag vet. Jag får se vad jag hittar på. Ses sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0