:D

mina bröder är sjutton och i år ska de förhoppningsvis ta körkortet.. vi pratade precis om det i familjen.. jag kom något roligt, jag skriver ett inlägg om det.

efter att tvillingarna hade fyllt 15 så ville de ta mopedkörkort.. för att man då skulle kunna ta den så var man att klara av ett teoriprov.. vi kallar tvillingarna för 1 o 2

2 hade tjuvkikat på 1s prov..
personen som kollade igenom, hade märkt att deras svar var samma, de hade samma fel och samma rätt (kanske inte på alla)

Mannen till 1an: har du fuskat?
1an: Nej nej
Mannen: Säg sanningen.
1an: Nej asså ja har inte!
Mannen till 2an: Har duu fuskat?
2an som inte vill ljuga, men inte heller erkänna lyfter på axlarna å säger "kaaanske, kanske inte, ja vet inte

Jag skratta mycket när jag hörde historian. Båda fick sina körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0