comeback

Kass uppdatering i know. Jag har inte varit hemma de senaste dagarna. Eller jag har kommit hem sent och då har jag varit för trött för att skriva här. Idag var jag o E ute. Det var ett tag sedan vi var ute endast vi två. Först åkte vi o bowla och gissa vem som vann?? JAG!! 4-2. Nu känner jag att jag är oslagbar. På riktigt.
Efter den ljuva segern åkte vi o åt. Fan vilken bitterkärring vi stötte på! Vi satte oss lite avlägset från alla andra för att kunna ha lite privacy. Då kommer en som jobbar där o säger "det är stängt här... ser ni inte det?" hon sa det så fint och så stroppigt på samma gång. Hur kan ett ställe vara öppet men stängt samtidigt? Det passade inte henne att vi satt där helt enkelt. Jag blev chockad över den dåliga behandlingen och E satte igång och tjafsade. E är sån.

Igår var jag på födelsedagsfest. Min kusin fyllde 18 år. Jag hade fått för mig att fsten enbart skulle vara för släktingar så jag gick dit helt ofixad. Vilken chock jag fick när jag såg fullt med snygga/fixade 18 åringar. Kände mig sååå gammal och ful*.

Vi fick en kommentar idag där en person ville veta vårt ursprung. Jag o E hade bestämt sedan tidigare att vi inte skulle skriva något om vårt ursprung. Ni får lära känna oss utifrån våra personligheter, tankar och åsikter. Deal?

Ni får gärna fråga andra saker som ni undrar över.


*jag känner mig aldrig ful egentligen
/ G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0