The biggest secret about Nasa*

E, vilken tid skickade jag messet till dig om att jag skulle börja plugga?

Det har knappast gått en timme iallafall. Nu har jag slutat. Det får räcka för idag. Jag hatar plugg.
Det är så tråkigt. Speciellt det jag pluggade på nyligen. Fastighetsrätt.
Jag har tre tentor som jag vill skriva nu i mars. Fastighetsrätt, ekonomistyrning och beskattningsrätt. Great.

En dröm som jag har haft i flera år är att få ett samtal från NASA där de säger "Hej G, vi har länge iaktagit dig och nu är du äntligen fullt mogen för att få vara en medlem i vår stora mystiska familj"

Där ska jag jobba med en massa hemliga uppdrag. Jag ska få veta alla hemligheter om rymden och världen.
Tänk om en nasa medlem läser det här! Kanske deras största chef?
Ni anar inte vilka bilder jag har i mitt huvud just nu.

Jag är i Antarktis. För att det är där vi har våra hemligaste grejer. Under stora glaciärer. Där finns det hundra tals nya djurarter som vi inte har visat för allmänheten. Alla botemedel för cancer, aids och andra sjukdomar. Kloningar. Där gömmer vi Michael jacksson och 2pac också förresten. Allt finns där..


..allt förutom fastighetsrätt


*om någon googlar just den rubriken så kommer mitt inlägg upp. och om denna någon är en viktig person kanske jag får ett jobb i nasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0