svit

Kollade på gamla bilder från datorn nyligen. Hittade bilder från en Tysklands resa. Vi skulle på några konferenser där borta. Bo skulle vi göra i ett vandrarhem. Eller ett mindre bra hotell.

Väl på plats fick alla sina nycklar och började gå upp till sina rum. Jag och den tredje delade ett rum och E och 87an delade ett annat rum.

Först gick alla vi tjejer till Es och 87ans rum. Två sängar en tv och en toa med dusch. Så simpelt som möjligt. Få en bild framför er. Sen gick vi till några andra tjejers rum. Likadant där. Efter ett tag vände jag mig mot den tredje och sa "kom så går vi till vårt rum och packar upp". Vi letade ett tag men sen hittade vi rummet. Det var lite mer avlägset. Jag öppnar dörren och ser ingenting framför mig. Eller jo, en hall. Hmm. Sen går vi in och förbi hallen. Det första vi ser är en jacuzzi! Vi börjar asgarva. Resten av rummet var jättestort. Vi hade ett minikök, en balkong som var större än rummen de andra fick, bord och stolar, garderober och en TV med alla kanaler* (fick vi reda på en kväll). Vi hade också en romantisk gardin som vi drog för när vi ville sova.

Gud vad mycket vi skrattade och gud vad de andra blev avundsjuka! Gruppledaren blev också chockad.


*En natt när den tredje duschade hade jag inget att göra så jag satte på TVn. Det skulle jag aldrig ha gjort. Den stängdes av så snabbt den sattes på kan jag säga.
Först nekade jag vad jag sett men efter att min kompis kommit ut ur duschen var jag tvungen att lätta på hjärtat.



romancee


jag blir tvättad.. alla vi tog bilder runt jacuzzin. Ensam, i grupp, två och två, sittandes, liggandes. Hahaha.

G


Kommentarer
Postat av: Anonym

du lägger upp min bild utan be om lov???ska anmäla dig

2010-02-08 @ 12:22:39
Postat av: G

Hahahaha jag gör mezdeke face till oss!

2010-02-08 @ 14:38:54
URL: http://eglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0