Tankar från det dunkla Datarummet

Jag har nu slutat för dagen. Eller jag har inga fler föreläsningar. Men jag är fortfarande kvar i skolan..
Jag sitter i ett datarum i skolan, den här är ganska liten. Tänkte göra klart några uppgifter som jag måste. Ville inte gå hem än, det blir inte gjort om jag är hemma.

Jag har käkat min lunch här.



Ja den ser rutten ut.. Å det var den oxå.

Folk börjar komma in i datarummet.. Jag gillar inte det så mycket. Speciellt om jag ska kolla på bloggar. Eller ruttna saker som jag inte vill att folk ska se. Dataskärmarna är så stora så att det är omöjligt att dölja ngt. Istället sitter jag och har det obekvämt. Vänder och vrider, minskar på rutorna. Men man får inte heller verka för mysko eller weird. Jag måste försöka verka normal.
Jag får väl börja med min uppgift på riktigt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0