Språkresa

Inget intressant eller roligt har hänt i mitt liv på sistone.
En önskan som står högt på min önskelista idag är att få åka på en språkresa till Egypten.
Resan ska ske under sommaren och hålla på i fem veckor.

Det tråkiga är att jag inte får åka på denna resa. Mamma vägrar låta mig. Jag brukar få som jag vill om jag verkligen kämpar men nu verkar det hopplöst. Jag försöker komma på olika argument, taktiker eller andra övertalningsmetoder men även det går åt skogen..

Om jag inte åker nu i sommar kommer det bara bli svårare med tiden. Det kommande sommarlovet kanske blir mitt sista ordentliga lov. Jag vet inte.

/ En ledsen G

Kommentarer
Postat av: mette

sträva efter resan. Tjata tills sommarn kommer.

2010-02-14 @ 18:40:30
Postat av: G

Be för mig. Sista anmälningsdagen är i början utav april

2010-02-14 @ 19:44:49
URL: http://eglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0