Skolan och läkaren

Är i skolan. väntar på att pappa ska hämta upp mig. Pappa har vägarna förbi min skola (typ) så han hämtar upp mig.

Sen har jag läkarbesök. Tror inte det är något farligt men näsbenet eller ngt iaf växer fel (inåt). Förut bryde jag mig inte så mycket om det där, men nu börjar det blir svårt att andas från näsan. Jag undrarom jag behöver någon operation, då skulle det vara jobbigt att gå runt men en omplåstrad näsa.

Ser nu att jag har slutat ganska tidigt :D. Det var skönt. I skolan pratade vi bl a om njurens och lungornas funktion, det var intressant. Och jag somnade inte. Jag drack en redbull för att förhindra detta, innan jag gick ut hemifrån.

Kommentarer
Postat av: G

Va? Det har du aldrig talat om för mig. Ins det är inget farligt..

2010-02-04 @ 14:31:58
URL: http://eglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0