skills

bowling är inte det enda jag är bra på! jag har några enstaka dolda talanger.

Det finns faktiskt en grej som jag bokstavligen tror att jag är bäst på. Bäst i världen alltså. Iallafall top 10. Jag menar allvar. Det är det där fotbollsspelet. Eller fotbollsbordet. Jag kan möta vem som helst utan att ens tänka på att förlora. Det har hänt att jag har förlorat några enstaka gånger men de hade änglavakt eller något. Måste ha varit så.
Är det någon som vågar utmana mig?

Juste, sen är jag en riktig röjjare på röj! BEVIS NEDAN

Detta är ett gammalt resultat. Tänk bara hur grym jag är nu


Kommentarer
Postat av: E

va var det vi sa om att inte snacka för mycket..

2010-02-08 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0