sanningen..

HAHAHAH ja jaaa GGGGG!!!!

Så här ligger det till.. Nu är vi 22 resp 21. Jag har tidigare sagt att det är ok att gifta sig med någon som är yngre..
Jag så då, det spelar inte så stor roll om han e yngre..bara det inte sker när jag är 18 så han då är ex 16, 15, 14!!! men visst när jag är 25. 26 o han 22, 21 då är det ok. G hade alltid tyckt NEJ NEJ NEJ..

Men på senaste tid har hon ändrat sig. Hon går runt och tycker att dessa "barn" nu är mycket snygga heta osv.. Eftersom vi har diskuterat det här den senaste tiden, då G upptäckte- The wonderful world of the lammkötts, så kopplar jag ibland det hon säger till mig till sånt.. 

Och om man precis har pratat dessa människor är det en sjklarhet att när G säger "han ser ung ut".. så kopplar jag det till andra sjklara saker som snurrar runt i Gs hjärna..

Kommentarer
Postat av: G

HAHAHAHA the wonderful world of the lammkötts!!!



Asså lyssna! Jag tyckte bara att killen såg liten ut! På riktigt. Jag vill bara ha en god man och lammkötts är varmt välkomna. Come to MAAMAAA!

2010-02-25 @ 02:10:35
URL: http://eglen.blogg.se/
Postat av: Chatila

Jag veet:(

MEN det finns i några butiker utan gelatin:D:D haha.

Ska du till konferansen i år?

2010-02-25 @ 11:17:53
URL: http://chatila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0