pain

Jag har så ont i huvudet just nu. Tog en ipren nyss. Brukar sällan ta tabletter för de skrämmer mig som fan. En liten vit plupp, hur kan den göra så att jag inte får ont längre?
Tar den verkligen bort smärtan eller gör den så att jag inte känner den? Om den bara gör så att jag inte känner den, gud vad hemskt. Jag lurar alltså min hjärna. I vilket fall så hjälpte tabletten inte alls..

Förutom att ha tänkt på det här har jag tränat tillsammans med kompisen idag. När vi var klara med träningen satt vi o "strechade" (jag gör aldrig det). Då berättade hon en rolig grej. Hon hade varit i moskén för någon dag sen. Där satt hon tillsammans med några tjejer. Ena tjejen hade kollat ner på våningen under och sett att killarna har små bord för att kunna läsa koranen (ett litet bord vet inte vad den heter).
Varför har inte tjejerna sånna bord hade hon frågat. Ena tjejen hade kvickt och seriöst svarat "det är för att vi är förtryckta".

Jag vet inte er men jag garvade ihjäl mig när jag hörde det här!

/ G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0