På vägen hem

Jag är nu på väg hem. Till skillnad från en viss person vaknade jag kvart i sju. Satt på föreläsningar och hade gruppdiskussion. • Jag känner mig inte trött idag. Men det ska vara skönt att komma hem. • Jag vet att G sover för mycket och kanske gör för lite. Men om jag ska försvara henne, så blir det så. Jag var själv hemma en terminen. Jag vet inte vad jag gjorde. Jag satt och var trött så fort jag vaknade. G och den tredje hade mycket att göra så vi träffades sällan. Dagarna bara gick. Jag längtade till skolan. • Hag kommer inte ihåg om G berättat men i år ska hon ta examen. Yeeiii, äntligen ska hon betala maten. • Skämt åt sido, vi håller tummarna för dig G!! Upp å plugga nu efter din städning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0