no stress

När jag hör att folk inte äter frukost på morgonen blir jag alltid chockad. Hur?
Jag måste ha frukost när jag vaknar. Det funkar inte annars. Även om jag är försenad till något så äter jag alltid i lugn och ro..sedan stressar jag.

Jag minns när vi hade nationella proven i årskurs nio. Denna dag så var det matte provet. Jag hade vaknat exakt då det skulle börja och jag bodde bokstavligt talat 10 sekunder från skolan. Men vad gör jag? Först en skön frukost och sedan en skön dusch. Juste, dusch är också ett måste. Det här är nog min enda rutin i livet. Annars hatar jag rutiner. Det gör jag verkligen.

Efter att jag var klar med mina rutiner hade jag gått till centrum för att köpa läsk. Till sist så gick jag till provet. Satte mig och gjorde den i lugn och ro. Jag gillar inte att stressa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0