ninja mammor

Fick precis höra att min barndomsvän har varit med om en trafikolycka. Jag kunde känna hur mitt hjärta voltade.
Som tur så är hon oskadd. Dock blev bilen förstörd. Hon får kallas för M här på bloggen.

M och jag har varit vänner sedan jag minns mig själv. Våra föräldrar är bästa vänner.
Hon vet nog allt om mig och jag om henne. Det som är pinsamt är att hon har varit med om kanske 80% av alla gånger som min mamma har skällt ut mig, slängt tofflor och allt som tillhör. Ibland fick vi stryk samtidigt när vi var mindre. Då satt vi i våra rum o grät tillsammans och beklagade oss för varandra. Hahaha det var tider det.

Idag är hon 19 och jag 21 år. Vi kan fortf få smällar av våra mammor! Fast nu har vi ju lärt oss hur man skyddar sig så de får ta och komma på något nytt. Vi vet alla deras moves.. blir liksom tråkigt..

/ G


Kommentarer
Postat av: Wandi

hahaha, slutet av ditt inlägg alltså ;D

2010-02-03 @ 19:32:15
URL: http://accordingtome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0