jag har en stalker

jippiii!

Nej jag är inte glad över det. Alltså det är en sjuk snubbe. Han hade skrivit till mig på facebook förut. För ett jävla bra tag sedan. Sen när han inte fick ett svar som han gillade började han att bli otrevlig. Eller han började att skriva väldigt fula saker. Det slutade med att jag blockerade honom på FB.

Efter det har han skaffat 20-tal nya adresser, ibland med andra bilder och ibland med sin egna bild så hjärndöd som han är. Jag har lust att hänga ut honom på bloggen. Lägga ut hans bild och hans riktiga namn. Inte för att någon av er kommer göra något åt saken men det skulle få ut min ilska lite granna.
Anledningen till att jag inte gör det är att E kommer bli förbannad hahaha.

Nu så har han återigen addat mig. MED SIN EGNA BILD! Jag frågade honom för första gången sedan oktober "är du psykopat" då säger han "nej jag bara ser ut som det är du?"

Sen skriver han att han är mitt öde och att jag ska inse det. Sist sa han att han ville prata allvar med mig annars ska han komma till min dörr??

Åsna.

Kommentarer
Postat av: E

Hahahhah. G du är väl inte rädd. Ja kan väl skratta lite

2010-02-01 @ 23:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0