Innan läggdags

Ska lägga mig snart. Tänkte berätta lite om min dag. Jag vaknade innan åtta. SMSade den tredje för att se vilken tid hon skulle va vid t banan. Tur hade jag för vi skulle dit ungefär samtidigt. Tiden gick snabbt på tåget. Sedan var det föreläsning i ett par timmar. Lunch. Och därefter var det grupparbete vi svarade på instuderingsfrågor. • Mina gruppkamraters pratämnen e faktis ganska tråkiga. Med tiden kommer jag säkert anpassa mig och hoppa in i ngn tråkig diskussion. Fan va tråkig jag kommer att vara då. Jag försöker ge ett exempel, men kommer inte på något. Jag ska analysera det här lite mer senare. • Sen har jag vart hemma. Hahah jag har faktis börjat träna på piano i cyberrymden. Ja det låter koko. Jag har alltid velat lära mig spela piano och få ridlicens. Efter lite träning i cyberrymden har jag lärt mig Fur Elise (vackert namn, "till Elise") Åtminstonde en del. Sen försöker jag lära mig skilja på toner o allt annat som finns men det går lite trögare. • Istället kunde jag kanske plugga lite. Men nope det har jag inte gjort. • Sov gott nu alla E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0