IBLAND ÄR DET BÄTTRE ATT VARA TYST

När vet man att man har blivit tråkig på riktigt?

När dagens höjdpunkt efter en jätterolig träff med vännen är att Maxi har bokrea!

Jag och E blev som galna. Vi var där en kvart innan stängning och då fick vi syn på deras stora bokrea. Vi gick runt som galningar och blev sjukt glada när vi såg en bok vi gillade. Vi köpte böcker som vi redan har läst bara för att. Det är ju rea halloow. Man tjänar egentligen inte på reor utan tvärtom. Man köper sådant som man egentligen inte skulle ha köpt.

Innan höjdpunkten så var vi ute och åt. Vi satt ca 2 timmar tills en utav personalen kom och sa "e ni fortf kvar? Rekord!...(pinsam stund)...Kan jag bjuda på kaffe?"

Vi tackade nej. Sen så kläckte jag ur mig en kommentar "han ser ung ut". Självklart tolkar E det som om jag mena "mmm lammkött". MEN NEJ!! Jag tyckte bara att han såg så ung ut. Liten alltså.

/ G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0